19 Ιουλίου 2011

Μαρτυρία

٠Εδώ κι αρκετά χρόνια έχω βγάλει απ' το καθημερινό μου λεξιλόγιο λέξεις όπως «αγάπη» ή «σ' αγαπώ», «πίστη», «χαρά» και μερικές άλλες.
Τις αισθάνομαι πολύ μεγάλες για να τις χρησιμοποιώ με την ευκολία που ακούω να χρησιμοποιούνται.
Ίσως να είμαι κοντύτερά τους τώρα απ' ό,τι παλιότερα...


٠ «Έλα μην αισθάνεσαι άσχημα...»
Μα αφού αισθάνομαι!


٠Αν το κρυμμένο πρόσωπο των ενοχών δεν είναι η «παντοδυναμία» τότε τι άλλο είναι;
Αν νιώθω ένοχος που δεν είσαι καλά ή που δεν κατάφερες να ζήσεις, τότε σίγουρα υπονοείται ότι εγώ θα μπορούσα να σε κρατήσω στη ζωή ή σε καλή κατάσταση.
Και ποιος είμαι εγώ για να έχω τέτοια δύναμη, τέτοια κυριότητα στο θάνατο και στη ζωή;


٠Πόσο ανόητος μου ακούγομαι πια όταν λέω στον εαυτό μου «την επόμενη φορά θα...» ή «από τώρα και στο εξής θα...»!
Λες και σήμερα είμαι σοφότερος απ΄ ό,τι θα είμαι αύριο.


٠Βλέπω άραγε εσένα ή αυτό που θέλω να δω; Σχετίζομαι άραγε με σένα ή μ' αυτό που έχω πιότερο ανάγκη;
Αγαπάω εσένα ή αυτό που δεν κατάφερα ν' αγαπήσω σε μένα;




Ντέμης Κυριάκου, Μαρτυρία